Reklamační řád
Reklamační řád pro spotřebitele
Tento Reklamační řád pro spotřebitele (dále jen „reklamační řád“) upravuje způsob a podmínky reklamace vady zboží zakoupeného spotřebitelem prostřednictvím on-line obchodu Mjartan.cz od naší společnosti:
DJPM sro
• Adresa: Stredná 370/10, 971 01 Prievidza, Slovenská republika
• IČ: 53 562 534
• DIČ: 2121426318
• Obchodní rejstřík: Okresní soud Trenčín, Oddíl: Sro, Vložka číslo: 41397/R
• Adresa pro doručování: Stredná 370/10, 971 01 Prievidza
• Telefon: +421 903 978 567
• E-mail: djpmsro@gmail.com (pro reklamaci zboží a zásilek)
1. Za jaké vady zboží odpovídáme?
1.1. Jako prodávající odpovídáme za to, že:
• zboží má vlastnosti, které jsme sjednali, popisujeme nebo které jste mohli očekávat na základě reklamy;
• zboží je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
• zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů;
• zboží se hodí k účelu, který uvádíme nebo ke kterému se obvykle používá;
• zboží odpovídá sjednané kvalitě nebo kvalitě stanovené právními předpisy;
• zboží nemá právní vady.
1.2. Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte právo odstoupit od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží.
2. Jaká je záruční doba?
2.1. U nepoužitého zboží je záruční doba 24 měsíců. 2.2. Pokud je na zboží uvedeno datum minimální trvanlivosti, záruční doba trvá do tohoto data. 2.3. Při výměně zboží nebo opravě se záruční doba prodlužuje o dobu, po kterou jste zboží nemohli používat.
3. Jaká práva z vadného plnění máte?
3.1. Vaše práva z vadného plnění jsou stanovena v Občanském zákoníku. 3.2. Máte právo na:
• Doplnění toho, co chybí
• Slevu z kupní ceny
• Výměnu zboží nebo vadné součásti
• Opravu zboží
• Vrácení peněz
4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?
4.1. Práva z vadného plnění vám nepatří, pokud:
• jste o vadě věděli;
• jste chybu způsobili sami;
• uplynula záruční doba.
4.2. Záruka se nevztahuje na:
• opotřebení zboží obvyklým užíváním;
• vady použité věci odpovídající míře opotřebení;
• věci prodávané za nižší cenu s dohodnutou vadou.
5. Jak postupovat při reklamaci?
5.1. Uplatněte reklamaci ihned po zjištění vady. 5.2. Reklamace přijímáme v našem sídle. 5.3. Doporučený postup při reklamaci:
• Informujte nás předem o reklamaci.
• Doručte nám reklamované zboží s popisem vady a návrhem na způsob řešení.
• Předložte doklad o zakoupení zboží.
5.4. Okamžik uplatnění reklamace je, když nám byl oznámen výskyt vady.
5.5. O reklamaci rozhodujeme do 3 pracovních dnů. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.
5.6. Pokud zvolíte právo, které vám nemůže být přiznáno, budeme vás kontaktovat.
5.7. Při reklamaci vám vydáme písemné potvrzení.
5.8. Máte právo na úhradu nákladů při uplatnění reklamace.
Příloha:
Formulář pro odstoupení od smlouvy
Reklamační formulář
Tento Reklamační řád je platný a účinný od 22.04.2024.